کاربستِ آرای لایب نیتس در ساختارآموزش و پرورش ایران
دوره و شماره : آماده انتشار
1 استاد یار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد سای
2 دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
چکیده :
چکیده : لایب نیتس یکی از فیلسوفان عقل¬گرای قرن ۱۷ میلادی است که مهم¬ترین نظریات فلسفی او همچون مونادولوژی هماهنگی پیشین بنیاد و جهان¬های ممکن، موضوع بسیاری از تحقیقات علمی و فلسفی در دو قرن اخیر بوده است.
چکیده : لایب نیتس یکی از فیلسوفان عقل¬گرای قرن ۱۷ میلادی است که مهم¬ترین نظریات فلسفی او همچون مونادولوژی هماهنگی پیشین بنیاد و جهان¬های ممکن، موضوع بسیاری از تحقیقات علمی و فلسفی در دو قرن اخیر بوده است.
کلمات کلیدی :
کلیدواژه¬ها: لایب نیتس، ساختار آموزش و پرورش ایران، دین، معرفت، سند بنیادین تحویل.
کلیدواژه¬ها: لایب نیتس، ساختار آموزش و پرورش ایران، دین، معرفت، سند بنیادین تحویل.
-
126